S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NAJDETE NÁS NA FACEBOOKU:

Podporuje mojeID

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 249 Kč
skladem
naše cena 249 Kč
skladem

ZLEVNĚNO V AKCI

naše cena 249 Kč
skladem

NOVÉ ZPRÁVY

arr3Snížená cena za dobírku u Balíku Do ruky a Balíku Na poštu14.7.2014 - Snížili jsme platbu dobírkou u České pošty: - Balík Do ruky            89,- Kč - Balík... arr3Nižší cena u balíku Do ruky a Na poštu7.10.2013 - Snížili jsme pro naše zákazníky do konce roku 2013 dopravu Českou poštou: - Balík Do... arr3Doručování v sobotu a dopoledne v prac. dny23.11. Nově nabídnuta možnost dopravy s doručením na zvolenou adresu v sobotu nebo v pracovní dny v... arr3Nově i na Slovensko24.8.2012  nově mohou u nás běžně objednávat i zákazníci ze Slovenské republiky. Cena poštovného a... arr3Nově doprava Česká pošta - Balík na poštu3.5.2011 - Zprovoznili jsme možnost dopravy Českou poštou - Balík na poštu za 92,-Kč. Použitím této... arr3Snížená cena dopravy28.4.2012 - Snížili jsme pro Vás cenu dopravy Českou poštou - Balík do ruky na 100,- Kč (původně... arr3DÁREK ZDARMA i k akčnímu zboží23.4.2012 - DÁREK ZDARMA nyní získáte i k nákupu akčního zboží (původně nebylo možné při nákupu... arr3Nižší hranice pro DOPRAVU ZDARMA12.3.2012 - Snížili jsme pro Vás hranici od které je DOPRAVA ZDARMA na 2000,-Kč (původně byla...

KONTAKTY

i-Darek.cz
Sebuzín 166
40302 Ústí nad Labem
tel: 603920974
info(a)i-darek.cz
IČO: 88532887
DIČ: CZ7359157014

»
Pobočky pro zpětné podání reklamace zdarma, štítek zašleme.

 

 

Případnou reklamaci k nám můžete poslat zcela zdarma, pokud nám vyplníte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ  a zaškrtnete v něm, že chcete zaslat štítek pro podání reklamace zdarma na pobočce Zásilkovny. Následně Vám dojde na Váš e-mail štítek, který si prosím vytiskněte.

Po nalepení štítku na balíček s reklamací ho pak stačí donést na pobočku Zásilkovny . Reklamace od Vašeho podání k nám dojde většinou nejdéle do 5 pracovních dnů. Po obdržení reklamace Vám zašleme e-mail o zahájení reklamačního řízení.

Pobočky, na kterých je možné reklamaci s nalepeným štítkem podat, můžete vyhledat v následujícím vyhledávači. Zde se můžete podívat na místa osobního odběru, na kterých lze relamaci s nalepeným štítkem podat.

Zásilkovna

 

 

Načítání: seznam poboček osobního odběru

 

 

 

REKLAMACE A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ