NAJDETE NÁS NA FACEBOOKU:

 

 

  1. Úvod
  2. INFORMACE
  3. REKLAMACE A JEJÍ ŘEŠENÍ
  4. ZASLÁNÍ REKLAMACE ZDARMA
Pobočky pro zpětné podání reklamace zdarma, štítek zašleme.

 

 

Případnou reklamaci k nám můžete poslat zcela zdarma, pokud nám vyplníte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ  a zaškrtnete v něm, že chcete zaslat štítek pro podání reklamace zdarma na pobočce Zásilkovny. Následně Vám dojde na Váš e-mail štítek, který si prosím vytiskněte.

Po nalepení štítku na balíček s reklamací ho pak stačí donést na pobočku Zásilkovny . Reklamace od Vašeho podání k nám dojde většinou nejdéle do 5 pracovních dnů. Po obdržení reklamace Vám zašleme e-mail o zahájení reklamačního řízení.

Pobočky, na kterých je možné reklamaci s nalepeným štítkem podat, můžete vyhledat v následujícím vyhledávači. Zde se můžete podívat na místa osobního odběru, na kterých lze relamaci s nalepeným štítkem podat.

Zásilkovna

 

 

Načítání: seznam poboček osobního odběru

 

 

 

REKLAMACE A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Česká verzeSlovenská verze

Kdy doručíme?

© 2012 - 2019 I-darek.cz

Certifikovaný e-shop České pošty

NajduZboží.cz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.
Your SEO optimized title