- Úvod
- INFORMACE
- REKLAMACE A JEJÍ ŘEŠENÍ
- ZASLÁNÍ REKLAMACE ZDARMA
Případnou reklamaci k nám můžete poslat zcela zdarma, pokud nám vyplníte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a zaškrtnete v něm, že chcete reklamaci podat zdarma na pobočce Zásilkovny. Následně Vám dojde na Váš e-mail kód pro zpětné podání zásilky s reklamací zdarma.
Reklamaci stačí jen zabalit, není potřeba na ní něco psát nebo lepit štítek. Balíček s reklamací pak podáte na kterémkoliv výdejním místě Zásilkovny, kde sdělíte obsluze obdržený kód pro zpětné podání zdarma. Přepravní štítek vytiskne a nalepí obsluha výdejního místa a vydá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
Reklamace od Vašeho podání k nám dojde většinou nejdéle do 3 pracovních dnů. Po obdržení reklamace Vám zašleme e-mail o zahájení reklamačního řízení a budeme se snažit vyřešit Vaši reklamaci co nejrychleji.
Pobočky, na kterých je možné reklamaci s nalepeným štítkem podat, můžete vyhledat v následujícím vyhledávači. Zde se můžete podívat na místa osobního odběru, na kterých lze relamaci se sdělením obdrženého kódu podat.
Načítání: seznam poboček osobního odběru