NAJDETE NÁS NA FACEBOOKU:

  1. Úvod
  2. INFORMACE
  3. REKLAMACE A JEJÍ ŘEŠENÍ
  4. ZASLÁNÍ REKLAMACE ZDARMA
Pobočky pro zpětné podání reklamace zdarma

 

 

Případnou reklamaci k nám můžete poslat zcela zdarma, pokud nám vyplníte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ  a zaškrtnete v něm, že chcete reklamaci podat zdarma na pobočce Zásilkovny. Následně Vám dojde na Váš e-mail kód pro zpětné podání zásilky s reklamací zdarma.

Reklamaci stačí jen zabalit, není potřeba na ní něco psát nebo lepit štítek. Balíček s reklamací pak podáte na kterémkoliv výdejním místě Zásilkovny, kde sdělíte obsluze obdržený kód pro zpětné podání zdarma. Přepravní štítek vytiskne a nalepí obsluha výdejního místa a vydá Vám potvrzení o převzetí zásilky.

Reklamace od Vašeho podání k nám dojde většinou nejdéle do 3 pracovních dnů. Po obdržení reklamace Vám zašleme e-mail o zahájení reklamačního řízení a budeme se snažit vyřešit Vaši reklamaci co nejrychleji.

Pobočky, na kterých je možné reklamaci s nalepeným štítkem podat, můžete vyhledat v následujícím vyhledávači. Zde se můžete podívat na místa osobního odběru, na kterých lze relamaci se sdělením obdrženého kódu podat.

 

Zásilkovna

 

 

Načítání: seznam poboček osobního odběru

 

 

 

REKLAMACE A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

NajduZboží.cz

Česká verzeSlovenská verze

Kdy doručíme?

 

 

 

 

Kontakty

Zákaznická podpora:

  info@i-darek.cz

  +420 603 920 974

Najdete nás

      

  

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© 2012 - 2019 I-darek.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.
Your SEO optimized title